perjantai 13. tammikuuta 2012

Yksinäisen keijun tarina....

NIIN perus Antti...


Tämän päivän olen ollut kotoa Elviksen kanns , Ihanan rauhallista! Joskus on niin rentouttavaa olla neljän seinän sisällä ilman mitään erikoisempia suunitelmia..

Aamulla kävin nakkaamassa Antin töihin, Siittä lähin aamukahville Eepukan luo..Oli sekin saikkaamista ennenko parkkipaikan löysi..olin lähellä ajjaa suoraan sisälle sen liikkeesseen ko unohdin jarruttaa, Ajatukset oli jossai ihan muualla..Mut hoksasin kuitenki ajoissa että nyt kannattaa Tina muuten jarruttaa..Joimma kahvit pikasesti ja lähin jatkaan matkaa kotia, ja sinne mie jumin sit koko päivän..

Illempana lähin pika reissun kauppaan, tai pti olla pikanen mutta taas jumin tietenki joka paikkaan suusta kiinni, ja kävin sit heittään äitiä töistä kotia..On se niin ihana mun äiti !


Minä ja ihana ystäväni Mari




Huomenna lupaan keksiä enemmän tekemistä että on tarinoita kertoa...joo, miepä soitan Marille että lähtis mun kanns kuluttaan aikaa..









Tina Platina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti