sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Kaikki hyvä loppuu aikanaan

No niin, nyt se on sit sunnuntai ja tajusin sen vasta aamulla...Äitiyslomalla kaikki päivät ovat aika samanlaisia!

Antti & Marko
Perjantaina oltiin kotona ja mie olin silloin käynny siellä Alkossa, onneks ostin muutama "ylimäärästä" pulloa ko tuli yhtäkkiä yllätys vieras...Sehän oli Marko :) oliko meillä vähän hauskaa...?Totta mooses! :) Kiva katella ko hullu suomalainen ja invaliidi Marko tinkaa ja keskustelee keskennään noin 3 viinipullon jälkeen ja "muutama" olut....Minähän olen niin sivistynyt tyttö että enhän minä paljon ottanu, Paskat! otin tietenki ja kiva oli minullakin!

"En voi tiskata, Mulla on liian isot Tissit" Näin lukee minuun keittiössä =) hyvä tekosyy!



 Lauantaina nousin pirteänä taas 7 aikaa Elmerin kanns (Elvis), Ja se oli taas SE aamu....Huudetaan, joo huudetaan..lujempaa, joo lujempaa!! Minä taas yritin kaikkea että se ois vähänki aikaa hiljaa,mutta ei! Nyt oli pakko otta ne tyrmä tipat esiin.... Eli ihan särkylääkettä vain! Raukalla ne hampaat kipeänä, Mutta kylle se siittä sit autto!*onneks sanon minä*

Päivällä lähin minun Mummin ja Ukin luo, Ne asuvat siinnä kauppakeskuksen viereisessä talossa.. Lähin leikkaan ukin hiukset..Äiti tuli kanns sinne käymään kahvilla! Sain ukin leikattua niin se huutaa täysillä minulle sama juttua koko ajan , ko kuulolaite jäi laittaamatta päälle ja lievä alzheimer niin ei ole helppoa kuulla eikä muistaa

Ukki-Tina!!!? maksoi ko mummi sinulle ko leikkasit minua?
Minä-Joo maksoi, kysyit jo 3 kertaa saman jutun Ukki!
Mummi
Ukki-Paljonko mummi anto sinulle ko kävit siivoamassa?
Minä: En mie ole siivonnu, mie leikkasin sun tukan mutta 50 euroa se anto
Ukki:Onko Mummi menny niin pihiksi että niin vähän antaa?
Minä: No se riittää kyllä! en ota enemmän vastaan..kiitos kuitenki
Ukki: Tulipa täällä puhdasta :)
Mummin & ukin tyköä

Oli kyllä niin mukava ja piristävää käydä siellä että oikein hymyilin koko matkan sieltä kotia :)Aatelkaa ite ko vanhaksi tuletta..Voi olla aika mielenkiinostavaa ko ei muista asioita...Mies on "uusi" joka toinen tunti ja päivän lehti saattaa olla yhtä mielenkiintonen joka kerta ko sen saman lukkee :) Pittää muistaa ajatella asioita mukavalla tavalla, eikä aina niin ikävillä lailla!


Tännään olen keräilly tavaroita kotona mitä myyn pois..On sitä kertynyt! herratunaika ja raitanen paita :)

Ukki
Kävin iltapäivällä hakemassa Kevinin kotia,Se on ollut sen isän luona kaks viikkoa...On se ihanaa ko se vihdoin ja viimein tuli tänne... Nyt laatu aikaa perheen kannssa!

Hasta la vista , baby!
Tina Platina


Tina-Platina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti