maanantai 9. tammikuuta 2012

Koti kuntoon & Itteä kanns...!

Nyt tähän aikaan vuodesta alan aina innostua laittaan kodin uuteen henkeen, Mutta koska jaksais itteä kanns ajatella ja muotoilla, Se aika on NYT!

Tämän päivän projektit ja saavutukset olis:
-Tapetointi
-Pyykit
-Töitä
-Ulkoilu (kävelyllä ainakin 45minuttia)
-Siivous *Huokaus*

Eli aika rauhallinen päivä, mutta kivoja asioita vain!






21:15 Vihdoin kotona


Päivän listan sain melkein tehtyä, Tärkein jäi tietenki ja sehän ei ole vaikea arvata mikä se oli....Kävely tietenkin! No niin kuin ruukaan sanoa, Jos ei tännään niin huomenna sit:)


Mieheni sisko Emilia oli mun hoidossa koko iltapäivän ja illan, En tiä tarvisko 20 vuotias tyttö minua lastenvahdiksi, mutta kiva seura se oli...Silloin ko se kerranki oli hiljaa ;) Asiakkaat tyytyväisenä, sekä minä!


Kevin 11 kk, On kyllä veljekset samannäköisiä
Kotia ko tulin niin Elvis ajeli ympäri sen kävelytuolilla, Mie luulin että se oli nukkumassa ja että Annti makkaa sohvalla ja kaivaa nappaa....Mutta ei! Tällä oli täys KAOS, Tai kuulemma liiottelen...Okej, mun isäntä oli taas kylässä ja teki jotai sen "fixaus" hommia, täällä oli kaapit makkarissa keskellä lattia, porakone huusi täysillä, imuri päällä ja sahanpuruja ympärillä...En oikein tiä mitä ne puuhasi mutta toivon että isä tullee huomennakin kyllään että saa tämän talon taas ennelleen :)




Hyvä ja ilonen yllätys odotti minua, Anoppini Ritva oli käynny kylässä silloin ko olin töissä ja jättäny mulle 2 tosi sievää koriste esineitä, ihania sydämiä mitä roikutetaan esim ,ikkunaan tai seinälle...Ne oli tietenki timanttiset...Who doesn`t like diamonds,ha? ;)
Kevin sai paidan..Elvis sai potkuauton,talvikengät ja paidan...Famun poika,tarviiko muuta sanoa :)




                                                                                   Hokkus,Pokkus, Filiokkus



                                                                                               Tina Platina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti