sunnuntai 8. tammikuuta 2012

No niin, lauletaan jo aamusta sit :)

Heräsin sohvalta, Olin taas jälleen kerran onnistunu nukahtaan kesken elokuvan.

Aamun laulaja, Elvis

Elvis alko laulaan sen ihan omalla lailla 06:30,Oli aika noussta ylös! Taas nostin pojan sängystä ja halailin sitä jonku aikaa kunnes hänellä meni hermot,sillä oli sellainen "aamu kiukku"...Nälkä! näin oikein häneen silmissä että hän yrittä mulle sanoa :Emäntä, tuo nyt sen puuron tänne mulle ja äkkiä! sen hän mie tein..

Yritin pojalle sanoa koko aamun että ollaan hiljaa että pappa saa nukkua rauhassa, mutta luuletko että se ymmärsi..?! Tai ehkä ymmärsi mutta ei halunnu vain kuunella..Tyypillistä miehiä..Mutta sai se isäntä kuitenki yhteentoista asti nukkua,sillä ei nuo metelit ole haittaaks näköään :)

Nyt odottelen vain mitä tämä päivä tuo tullessaan.



Graaaah, pitäis saada paljon tehtyä.Mistähän aloittais!?



16:30,  Vessan sain melkein valmiiksi, Tää mun remontointi on kestäny aika kauan,en vain ole löytänyt inspiraatiota..Mutta kyllä se siittä pikku hiljaa etenee..

Isä & Äiti kävi kylässä jonku aikaa, isäntä tietenki yhtä levoton ko aina, uusia ideoita täynnä ja projekteja..Joskua kyllä mietin mistä hän saa kaiken energian, Mutta olen kait itekki aika samanlainen :)

Tämän päivän kelkka onnettomuus oli kyllä aivan kauhea uutinen, jätän tämänpäivän ajatukset Williamin perheelle ja ystäville..Lepää rauhassa!

/Tina Platina

1 kommentti:

  1. voi hellan letta ku oli sulonen pieni Elvis :) kasvanu mahottomasti <3

    VastaaPoista